פירוט הפניה

 

מהות ההשגה

אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת, בגין כל השגה יש לפרט ולצרף מסמכים בהתאם

יובהר כי טופס הפניה וההשגה תועבר לבחינה וטיפול וועדת השילוט בעירייה יחד עם המחלקות הרלוונטיות. אין משמעות שליחתה כי התקבלה או אושרה. המידע ישמש למטרת טיפול בבקשתך. נציג המחלקה יצור קשר עם הפונה ככל שיידרש (לדוגמא לצורך השלמת מסמכים) באמצעות הדוא"ל או טלפונית.
כל תשובה בגין ההשגה/הערעור תחייב את בעל העסק לפעול בהתאם. הגשת ערעור אינה מהווה אישור להצבת השלט. הגשת הערעור אינה מהווה אישור לביטול החוב. רשאים להגיש השגה מכוח חוק העזר לכפר קרע (מודעות ושלטים), התשע"ג-2013 על הודעות תשלום עבור אגרות שילוט  בטופס מקוון באתר העירייה - מחלקת השילוט או ע"י קבלת טופס והגשתו במחלקת הגביה בעירייה, וזאת תוך 90 יום מקבלת דרישה תשלום מאת מחלקת הגביה.
ניתן לצור קשר טלפוני עם מחלקת הגביה לבירור מצב טיפול בפניות, טלפון 04.6002304